Od września 2019 roku Nadbużański Związek Pszczelarzy w Chełmie ma zaszczyt wspierać kampanię "Produkt Polski". Kampania realizowana jest przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.
Aby ułatwić konsumentom identyfikację produktów wytworzonych z polskich surowców, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowano znak „Produkt polski” i zasady jego stosowania.
Logo NZP w Chełmie widnieje wśród wielu podmiotów wspierających kampanię takich jak Orlen, Lotto, KRUS, PIH, ARiMR czy chociażby Polski Cukier.
Dzięki kampanii pszczelarze należący do Rejonowych Kół Pszczelarzy zrzeszonych przez Nadbużański Związek Pszczelarzy w Chełmie mogą korzystać z materiałów udostępnionych przez realizatorów kampanii przy sprzedaży miodu i innych produktów pszczelich pochądzących z naszych polskich pasiek.